Lovely hostfamily! - Reisverslag uit München, Duitsland van Jelyn Pronk - WaarBenJij.nu Lovely hostfamily! - Reisverslag uit München, Duitsland van Jelyn Pronk - WaarBenJij.nu

Lovely hostfamily!

Door: Jelyn

Blijf op de hoogte en volg Jelyn

27 April 2014 | Duitsland, München

Hi there again!

I've met my hostfamily, and they are all really nice to me! I'm staying with 3 girls at the age of 8,12 and 16 (same age as me, which is really nice!) and the mother! It was quite hard for me to speak german, but I really want to learn it so I just said they could talk German to me and that I would try to speak German too.. However, at the dinner they talked so fast that I really had to concentrate to understand them! Pff, I really have to go to bed now because my eyes are heavy and I need a good sleep for tommorow, at 7 AM I need to be ready for Frühstuck (ontbijt) and it will be my first working day at Sofitel! Houskeeping it is!

Goodnight!
Guten Nacht!

Ps: typing is really difficult for me because I have a different ' toetsenbord', a lot of umlauts and the letters are at a different places than in the Netherlands!

  • 27 April 2014 - 23:07

    Sebas:

    Hallo Jelyn! Wat leuk dat je zo'n gezellige hostfamily hebt, en dapper van je dat je ze gewoon Duits tegen je laat praten; respect hoor! Ben benieuwd hoe het housekeeping morgen gaat. Veel succes en plezier!

  • 28 April 2014 - 09:00

    Nicole:

    Super! Toll!! Einbahnfrei!!! Spitze!!!!......so... great

  • 28 April 2014 - 09:36

    Alies:

    Haha die mama! Sehr spitze jaa! Leuk dat er drie meisjes in je hostfamily zitten! Ben benieuwd naar vandaag..! Oelalaaaa xxx

  • 28 April 2014 - 13:10

    Boukje:

    Ha Jelyn,
    Ben benieuwd wat je allemaal moet/ mag doen vandaag! Mocht je na thuiskomst "the housekeeping" nog in praktijk willen brengen, dan weet ik wel een adresje voor je!;)
    Succes! Boukje

  • 28 April 2014 - 13:36

    Laura:

    Hee lieverd, klinkt allemaal super!
    Wat knap van je dat je gewoon Duits probeert te spreken/verstaan!
    Ik ben benieuwd hoe je eerste dag is:)
    xxxxx

  • 29 April 2014 - 12:55

    Nicole:

    Ik sluit me aan bij Boukje....adres welbekend;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelyn

Welkom op mijn reisblog! Ik ga binnenkort 1 weekje naar München om daar mee te draaien in het Sofitel hotel! I'm really excited and from now on, I should report all my experiences in English! Good luck everyone!

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 6656

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: